Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

Quczaj dokłada wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dba by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 799 350 948 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: qczajcatering@qczaj.pl

Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące niedotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00  

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Qczaj Catering zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Quczaj poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel