Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Quczaj dokłada wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dba by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 799 350 948 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: qczajcatering@qczaj.pl
Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące niedotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Qczaj Catering zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Quczaj poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.